Kontakt

Informacje ogólne

Jeżeli szukasz instrukcji obsługi, gwarancji producenta itp. skorzystaj z centrum pobierania SHARP

Użyteczne informacje dla naszych partnerów biznesowych zamieściliśmy na specjalnej stronie dostępnej pod tym linkiem:

Bez względu na to jakiego produktu z kategorii Visual Solutions firmy SHARP używasz mamy nadzieję, że zapewnimy Ci odpowiedni poziom informacji.

Wsparcie w obszarze zarządzania komunikacją – Skontaktuj się z nami

Jeśli potrzebujesz wsparcia dla twojego produktu prosimy użyj formularza kontaktowego.

BIG PAD, Monitory Profesjonalne:
Telefon: +48 221 168 172

BIG PAD – Warunki Gwarancji

Twój BIG PAD  został wyprodukowany z zachowaniem najwyższych standardów jakości.

Jeśli jesteś zainteresowany zawartością treści karty gwarancyjnej skorzystaj z centrum pobierania SHARP:

Gwarancja producenta w żaden sposób nie wpływa na gwarancję udzielona przez dealera.

Monitory Profesjonalne – Warunki gwarancji

Twój monitor został wyprodukowany z zachowaniem najwyższych standardów jakości.

Jeśli jesteś zainteresowany zawartością treści karty gwarancyjnej skorzystaj z centrum pobierania SHARP:

Gwarancja producenta w żaden sposób nie wpływa na gwarancję udzielona przez dealera.

Mur d’images – Conditions de garantie

Votre écran professionnel SHARP a été fabriqué selon les normes les plus élevées de préservation de la santé , d’impact environnemental  et de qualité produit.

Jeśli jesteś zainteresowany zawartością treści karty gwarancyjnej skorzystaj z centrum pobierania SHARP:

Gwarancja producenta w żaden sposób nie wpływa na gwarancję udzielona przez dealera.