Kontakt

Wezwanie serwisu

W przypadku awarii prosimy o kontakt z twoim dealerem lub instalatorem.
Opcjonalnie możesz zarejestrować zgłoszenie usterki tutaj.
Aby moc zarejestrować zgłoszenie najpierw prosimy o rejestrację w system SHARP e-service.
Aby to zrobić prosimy o zaznaczenie kwadratu SHARP eService - Register.
W systemie eService zostaniesz poproszony o wprowadzenie paru informacji.
Jeśli masz już login i hasło prosimy o zaznaczenie kwadratu SHARP eService - Login.

Wsparcie posprzedażne – skontaktuj się z nami

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące:

- Modułów słonecznych
- Rozwiązań gromadzenia energii
- Zarzadzania energią
- Oświetlenia LED

Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza:

Moduły fotowoltaiczne – Warunki gwarancji

Twój system modułów solarnych został wyprodukowany z zachowaniem najwyższych standardów jakości.

Jeśli jesteś zainteresowany zawartością treści karty gwarancyjnej prosimy wybrać typ produktu

Jeśli szukasz gwarancji dla starszych modeli prosimy o kontakt.

Gwarancja producenta w żaden sposób nie wpływa na gwarancję udzielona przez dealera.

Moduły fotowoltaiczne – Wymiana i regeneracja

Potrzebujesz modułu starszej generacji? SHARP posiada modele kompatybilne z seriami których produkcja została juz zakończona. prosimy o wysłanie informacji: