Kontakt

Direct Insurance przechodzi rewolucję dzięki lekkiemu drukowi produkcyjnemu

Grupa Direct Insurance, której pięć biur na całym świecie i ponad 120 pracow-ników szczyci się etosem napędzanym usługami przy zachowaniu podstawo-wych wartości rodzinnych nieodłącznie związanych z jej skromnymi początka-mi. Organizacja ta wyróżnia się wśród firm ubezpieczeniowych i prowadzi za-równo działy pośrednictwa jak i underwritingu, co pozwala na szybkie wyko-nywanie pracy dla klientów. Jednak przestarzała technologia groziła zahamo-waniem rozwoju, wpływając na zdolność firmy do efektywnego prowadzenia działalności, a rachunek za outsourcing wzrastał. Co więcej, Grupa Direct Insu-rance chciała zaimponować klientom i pracownikom, wzbogacając wygląd swoich biur o nowoczesne rozwiązania wizualne, które miałyby służyć również jako skuteczne narzędzie komunikacji między biurami.

Wyzwanie

Poleganie na outsourcingu i nieefektywnych technologiach

Podstawowym wyzwaniem w branży ubezpieczeniowej jest powolny rozwój w kierunku innowacji. Neil Milner, Group Operations Director w Direct Insurance, mówi: „Nasza branża przyjmuje technologie powoli, ale nasi klienci chcą oszczędzać, więc brokerzy spieszą się z automatyzacją, aby sprostać temu zapotrzebowaniu". Często może to prowadzić do sytuacji, w której przedsiębiorstwa będą wdrażać nieefektywne środowiska lub nie będą rozważać potencjalnie korzystnych urządzeń.

Mając to na uwadze, Direct Insurance wprowadza na rynek finansowy w imieniu klientów profesjonalnie wydrukowane dokumenty, chociaż ich przygotowanie było całkowicie uzależnione od kosztownego outsourcingu. Neil komentuje: „Oszacowaliśmy, że wydajemy od 10.000 do 20.000 funtów rocznie na outsourcing dokumentów klientów i broszur wystawowych"

Co więcej, zwykłe drukarki używane w całej firmie „były bardzo powolne, z czym można było sobie poradzić, gdy byliśmy małą firmą, ale w miarę rozwoju potrzebowaliśmy czegoś, co pozwoliłoby nam na bardziej profesjonalne podejście”, mówi Oral Fuat, Operations & Facilities Manager w Direct Insurance.

Poza usprawnieniem druku, trzeba było też zadbać o bezpieczeństwo. Neil wyjaśnia: „W świecie oplecionym coraz gęstszą siecią połączeń musieliśmy być gotowi na wyzwania przyszłości". Oral Fuat dodaje: „Potrzebowaliśmy technologii, która chroniłaby nasze poufne dokumenty przed potencjalnymi zagrożeniami zewnętrznymi lub wewnętrznym”.

Poza tym ważne było, aby personel miał narzędzia do komunikacji. Potrzebne było rozwiązanie, które będzie imponować klientom, ale również pozwoli pracownikom na współpracę i wykonanie projektów z krótkim terminem realizacji. Neil podkreśla: „Niedawno otworzyliśmy nowe biura, niektóre w USA, więc komunikacja jest bardzo ważna, szczególnie z nowym oddziałem".

Rozwiązanie

Uzyskiwanie wyników przy zastosowaniu podejścia konsultacyjnego

Za pierwszym razem Direct Insurance zwróciło się do firmy Sharp jedynie po to, by zmienić usługodawcę i uzyskać lepszą jakość usług. „Poszliśmy do salonu Sharp w centrum Londynu, z pomysłem odtworzenia naszej obecnej oferty, gdy będziemy w lepszych rękach", mówi Neil. „Początkowo chcieliśmy wymienić nasze dwie standardowe drukarki, ale kątem oka zauważyłem większą maszynę obsługującą broszury. Z ciekawości obejrzeliśmy pokaz, podczas którego zobaczyliśmy kilka innych produktów firmy Sharp, i wyszliśmy przekonani, że nasze rozwiązania w zakresie druku i biura nie są tam, gdzie powinny".

Pierwszym rozwiązaniem firmy Sharp była gruntowna modernizacja procesu drukowania. Dzięki zainstalowaniu urządzenia MX-7090 do lekkiego druku produkcyjnego, Direct Insurance nie musiałoby się już martwić o koszty outsourcingu. Neil wspomina: „Podczas naszego pokazu byłem zszokowany jakością urządzenia – to była jakość jak z drukarni! Po rozmowach z firmą Sharp zdecydowaliśmy, że jeśli pieniądze, które przeznaczamy na outsourcing, wykorzystamy na urządzenia Sharp, naprawę dużo zaoszczędzimy na kosztach ogólnych”.

Ponadto, Neil dodaje: „Jesteśmy naprawdę zapracowani i ciągle się rozwijamy, nie mamy czasu na zarządzanie zadaniami drukowania ani na usuwanie zaciętego papieru z nieudolnej maszyny. Chcieliśmy mieć możliwość szybkiego drukowania wysokiej jakości materiałów codziennego użytku". Zdecydowano, że dwa urządzenia wielofunkcyjne MX-3070 – MX-2651 i MX-2630 – które mogą pracować w chmurze, w trybie mobilnym i z interfejsem USB, będą ekonomicznym rozwiązaniem umożliwiającym użytkownikom drukowanie w pełnym kolorze z prędkością 26 stron na minutę. Dodatkowo, wbudowane w każdą maszynę zabezpieczenia przed awarią wydruku zabezpieczyłyby dokumenty na przyszłość, gdyż bedą wymagać podania unikalnego kodu PIN, zanim użytkownik zadecyduje, na której maszynie ma drukować.

Finalnym rozwiązaniem firmy Sharp było wprowadzenie Direct Insurance do ery cyfrowej poprzez zintegrowanie rozwiązań wizualnych nowej generacji firmy Sharp z siedzibą główną przy Lime Street w Londynie. Interaktywny ekran dotykowy BIG PAD został zaproponowany jako wciągające medium do komunikacji między biurami, a także jako bardziej imponujący sposób prezentacji. Wybrano również dwa strategicznie rozmieszczone profesjonalne monitory w celu poprawienia ogólnego wyglądu biura.

Rezultat

Usługi zorientowane na klienta i napędzane przez technologię

Korzystając już z systemu serii Pro do kolorowego lekkiego druku produkcyjnego firmy Sharp przy wszystkich broszurach dla klientów, Neil komentuje: „Widzieliśmy ogromne oszczędności dzięki tym zmianom. Możliwość drukowania dokumentów na miejscu, bez konieczności outsourcingu, dała nam większą kontrolę – jesteśmy bardziej otwarci na nowe przedsięwzięcia i nie jesteśmy zależni od firm drukarskich. To niesamowite, że możemy pokazać klientom coś tak porządnego i o wysokim połysku.” Neil dodaje jeszcze: „Myślę, że gdy możemy rozdać uczestnikom spotkania wydruki takiej jakości, podkreśla to nasze przesłanie i pokazuje, że poważnie podchodzimy do rzeczy."

Zastąpienie standardowych maszyn biurowych urządzeniami do lekkiego druku produkcyjnego wiele zmienia. Oral Fuat mówi: "Wszystko działa o wiele szybciej. Nowe urządzenia są bardziej pojemne, co oznacza, że nie muszę przerywać tego, co robię co 5 minut, aby uzupełnić papier lub wymienić atrament. Możemy nawet dostosować interfejs w zależności od tego, czego potrzebujemy, co jeszcze bardziej usprawnia cały proces."

Co więcej, nasze urządzenia są teraz dobrze zabezpieczone. „To, co jest wspaniałe w naszych nowych urządzeniach od Sharp, to możliwość zapisywania zadań drukowania na urządzeniu, dopóki nie będziemy gotowi do ich odebrania" - mówi Oral Fuat. „Nie chcemy, aby ktokolwiek miał dostęp do poufnych wydruków, więc dzięki uwierzytelnianiu PIN nasze dokumenty są bardziej chronione.
​​​​​​​

„Na koniec, Oral Fuat dodaje: "Mamy dwa profesjonalne monitory, jeden w recepcji dla klientów i jeden w naszej kuchni i wspólnej przestrzeni dla personelu, oba wyglądają elegancko podczas spotkań i wizyt klientów". Neil mówi również: „Dzięki temu, że z każdego biura na świecie mamy dostęp do interaktywnego monitora BIG PAD, który znajduje się w naszej sali konferencyjnej, możemy przeprowadzać imponujące prezentacje oraz wprowadzać zmiany na ekranie, a w miarę pisania, osoba po drugiej stronie otrzymuje przekaz na żywo. Zdecydowanie usprawniło to komunikację i współpracę." Neil podsumowuje: "Nasza współpraca z Sharp jest wspaniała – z każdego spotkania wychodzimy z głową pełną nowych pomysłów i pewni tego, że możemy wiele zrobić, by przenieść nasz biznes na wyższy poziom.

Kontakt

Urszula Rost
Marketing & Communications Specialist CEE
urszula.rost@sharp.eu

Media społecznościowe