Kontakt

Sharp Electronics wprowadza usługę PC as a Service do swojej oferty.

Warszawa, 03.02.2021
Sharp Electronics wprowadza do swojej oferty usługę PC as a Service (komputer jako usługa), która łączy nowoczesne laptopy biznesowe dynabook, proaktywny monitoring 24/7, aktualizacje oprogramowania systemowego, antywirusowego, a także serwis i wsparcie gwarancyjne On-Site. Cała usługa rozliczana jest w formie miesięcznej opłaty.

Oferwana przez Sharp usługa PCaaS (PC as a Service), to bezpieczna i dopasowana do klienta forma leasingu laptopów biznesowych dynabook oparta o umowę na okres od 24 do 60 miesięcy. Usługa umożliwia każdej firmie, niezależnie od jej wielkości, zbudowanie własnego środowiska IT przy minimalnym poziomie inwestycji. W ramach oferty klient otrzymuje  proaktywne monitorowanie pracy laptopów dynabook. Sharp za pomocą dedykowanego oprogramowania sprawdza wydajność komputerów, weryfikuje ich obciążenie, a także otrzymuje powiadomienia o wszystkich występujących błędach. Kolejnym elementem składowym oferty PCaaS jest zabezpieczenie komputerów przed wirusami i innymi zagrożeniami poprzez zapewnienie oprogramowania antywirusowego nowej generacji, które jest stale monitorowane w celu zapewnienia pełnej ochrony. Oprócz tego firma dynabook jest  producentem samodzielnie tworzącym własny system BIOS. Zapewnia to bezpieczeństwo w zakresie dostępu do laptopów. Ponadto oferowane przez Sharp modele są również wyposażone w systemy bezpiecznego logowania wielopoziomowego przy użyciu haseł, linii papilarnych i opcjonalnie kart dostępu. Dodatkowo klient otrzymuje wsparcie serwisowe, a także aktualizacje oprogramowania systemowego lub programów czy aplikacji pozyskanych od firm trzecich. W ramach PCaaS Sharp opcjonalnie oferuje również usługę recyklingu, z której będzie można skorzystać po zakończeniu eksploatacji sprzętu.

„Wprowadzenie przez nas usługi PC as a Service pozwoli na rozwój firmom z każdego segmentu rynku. W ramach opłaty klienci otrzymują instalację bardzo szybkiego i skutecznego oprogramowania antywirusowego i wsparcie gwarancyjne OnSite w trybie NBD (Next Business Day). W skład oferty wchodzi również możliwość zatrzymania uszkodzonego dysku twardego, wymiana baterii, aktualizacja oprogramowania systemowego, antywirusowego oraz programów firm trzecich, proaktywne zarządzanie wydajnością komputera –  to wszystko w oparciu o atrakcyjną opłatę miesięczną.” – powiedział Cezary Mąka, ITS Business Development Manager CEE, Sharp Electronics CEE

Sharp wprowadzając usługę PCaaS stawia kolejny krok w kierunku przedstawienia pełnej oferty na usługi IT na polskim rynku. Obecnie warszawski oddział wspierający usługi IT  zajmuje się wsparciem w trybie 24/7 dla Wielkiej Brytanii i Skandynawii świadcząc prace konserwacyjne, proaktywne usługi informatyczne czy dając dostęp do rozwiązań chmurowych, a także najnowocześniejszych narzędzi wsparcia.

Jest mi niezmiernie miło uczestniczyć w tym historycznym momencie dla firmy Sharp. W zeszłym roku wystartowaliśmy z budową centrum wsparcia usług zatrudniając najlepszych ekspertów IT oraz zapewniając doskonałe warunki do pracy. W listopadzie nasz polski oddział rozpoczął wsparcie 24/7 dla klientów w Wielkiej Brytanii i Skandynawii. Pierwsze sukcesy i zdobyte doświadczenia za granicą z pewnością pozwolą nam zaoferować wysokiej jakości usługi wsparcia IT na naszym polskim rynku. Wprowadzoną usługę PCaaS kierujemy zarówno do firm, które potrzebują dodatkowych rąk do pracy, jak i tych, które w swojej organizacji nie posiadają dedykowanego działu IT. – mówi Piotr Sucharski, Head of European ITS Shared Support Services

Kontakt

Urszula Rost
Marketing & Communications Specialist CEE
urszula.rost@sharp.eu

Media społecznościowe