Kontakt

Sharp z największym wzrostem sprzedaży urządzeń drukujących w III kwartale 2018

Warszawa, 09.01.2019
Według ostatniego badania rynku biurowych urządzeń drukujących w zachodniej Europie, przeprowadzonego przez firmę badawczą IDC, Sharp Electronics Europe od lipca do września 2018 uzyskał największy wzrost sprzedaży ze wszystkich producentów sprzętu biurowego. Liczba sprzedanych przez Sharp urządzeń wielofunkcyjnych wzrosła o 22 proc. w porównaniu ze sprzedażą w trzecim kwartale poprzedniego roku.

Z danych IDC wynika, że Sharp zwiększył ilość sprzedanych urządzeń o 18 proc., co plasuje go w pierwszej trójce producentów z największym wzrostem sprzedaży.

– Dane świadczą o tym, że firma Sharp zyskała na sile, chociaż w tym samym okresie rynek zanotował nieznaczny spadek. Sharp rozwija się we wszystkich segmentach, zwłaszcza w sprzedaży kolorowych urządzeń A3, oraz zwiększa swoje udziały we Francji, Niemczech, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii – komentuje pracownik IDC Phil Sargeant, Program Director w dziale Imaging and Hardcopy Devices and Document Solutions w regionie europejskim.

– Ciężko pracowaliśmy, by zaprojektować urządzenia zorientowane na produktywność i bezpieczeństwo, tak by sukces naszych klientów stał się również naszym sukcesem. Wyniki stanowią potwierdzenie słuszności odświeżenia naszej oferty urządzeń A3 oraz wprowadzenia na rynek nowych urządzeń A4. Wszystkie najnowsze modele Sharp posiadają ten sam intuicyjny interfejs użytkownika, więc niezależnie od tego, które urządzenie wybiorą klienci, ich sposób pracy oraz obsługa przez dział IT będą takie same – podsumowuje wyniki Peter Plested, dyrektor działu Information Systems w Sharp Europe.

Raporty rynkowe IDC opierają się o dane sprzedażowe, zgłoszone przez głównych producentów sprzętu biurowego i są wysyłane kwartalnie do wszystkich subskrybentów.

O firmie IDC

International Data Corporation (IDC) to pierwszy światowy dostawca usług w zakresie badań rynkowych, doradztwa oraz organizacji imprez dla sektora informatycznego, telekomunikacyjnego oraz technologii konsumenckiej. IDC wspiera profesjonalnych informatyków, biznesmenów oraz inwestorów w podejmowaniu decyzji dotyczących zakupów technologicznych i strategii biznesowych w oparciu o fakty. Ponad 1100 analityków IDC dysponuje globalną, regionalną i lokalną wiedzą o technologii, możliwościach przemysłowych oraz trendach w ponad 110 krajach na całym świecie. Od 50 lat IDC służy klientom strategicznym wglądem w rynek, pomagając im osiągnąć główne cele biznesowe. IDC jest spółką zależną IDG, światowego lidera technologicznego w sektorze mediów, badań rynkowych i organizacji imprez.

Kontakt

Marzena Szulc
PR & Communication Manager CEE
marzena.szulc@sharp.eu

Media społecznościowe