Wezwanie serwisu
W przypadku awarii prosimy o kontakt z twoim dealerem lub instalatorem.
Opcjonalnie możesz zarejestrować zgłoszenie usterki tutaj.
Aby moc zarejestrować zgłoszenie najpierw prosimy o rejestrację w system SHARP e-service.
Aby to zrobić prosimy o zaznaczenie kwadratu SHARP eService - Register.
W systemie eService zostaniesz poproszony o wprowadzenie paru informacji.
Jeśli masz już login i hasło prosimy o zaznaczenie kwadratu SHARP eService - Login.
Wsparcie posprzedażne – skontaktuj się z nami
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące:
- Modułów słonecznych
- Rozwiązań gromadzenia energii
- Zarzadzania energią
Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza:
Moduły fotowoltaiczne – Warunki gwarancji
Twój system modułów solarnych został wyprodukowany z zachowaniem najwyższych standardów jakości.
Jeśli jesteś zainteresowany zawartością treści karty gwarancyjnej prosimy wybrać typ produktu
Moduły fotowoltaiczne – Wymiana i regeneracja
Potrzebujesz modułu starszej generacji? SHARP posiada modele kompatybilne z seriami których produkcja została juz zakończona. prosimy o wysłanie informacji: