three technicians with hard hats talking in front of PV power plant
three technicians with hard hats talking in front of PV power plant

Wsparcie dotyczące systemów fotowoltaicznych

Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Skontaktuj się z serwisem technicznym działu fotowoltaiki

Aby zadać pytania natury technicznej dotyczące:

  • Modułów fotowoltaicznych (również modułów zamiennych)
  • Magazynów energii
  • Systemów zarządzania energią

Wyślij wiadomość, korzystając z formularza kontaktowego.

solar service and after sales support team

Złóż reklamację

W mało prawdopodobnym przypadku zakupu wadliwego produktu:

  1. Skontaktuj się z dystrybutorem lub instalatorem.
  2. Klient, a najlepiej dystrybutor/instalator może zarejestrować wadliwy produkt w portalu Sharp eService. Przed zgłoszeniem reklamacji należy zarejestrować się w eService. Aby się zarejestrować, kliknij na link Rejestracja w Sharp eService. Wybierz klient (customer), jeśli jesteś instalatorem lub dystrybutorem i wybierz reklamacja dotycząca instalacji fotowoltaicznej (solar claim), jeśli jesteś klientem końcowym.
  3. Otrzymasz dane logowania  pocztą elektroniczną w następnym dniu roboczym. Użyj tych danych logowania, aby  uzyskać dostęp do Platformy eService i podaj informacje dotyczące Twojej reklamacji.
woman holding a heat camera at PV panels

Do pobrania

Wszystkie dokumenty do pobrania dotyczące produktów Sharp można znaleźć za pomocą wyszukiwarki w górnej części strony. Można pobrać także warunki gwarancji/rękojmi oraz instrukcje montażu wycofanych ze sprzedaży paneli.

download folder

Pobierz dane Flash

Jeśli jesteś instalatorem lub dystrybutorem, możesz pobierać dane i zdjęcia produktów. Aby uzyskać dane logowania zapewniające dostęp do bazy danych zdjęć, skontaktuj się z przedstawicielem handlowym i poproś o dostęp.

Man holding a tablet showing PV flash data chart