Man presenting at small workgroup hybrid meeting
Man presenting at small workgroup hybrid meeting

Synappx™ Collaboration Hub

Inteligentniejsze spotkania i sprawniejsza współpraca

Skontaktuj się teraz

Synappx™ Collaboration Hub

Synappx™ Collaboration Hub ułatwia rozpoczęcie dowolnego spotkania typu Bring Your Own Meeting (BYOM), spotkania hybrydowego lub prowadzonego za pośrednictwem komputera stacjonarnego. Pełna, bezdotykowa kontrola wszystkich procesów i czynności związanych ze spotkaniami z poziomu urządzenia mobilnego pozwala skoncentrować się na współpracy i przekłada się pozytywnie na produktywność.

  • Przygotowanie i rozpoczęcie spotkania zajmuje średnio do 12 minut*.
  • Spotkania hybrydowe często odbywają się z wykorzystaniem sprzętu zainstalowanego w sali konferencyjnej. Wielu użytkowników czuje się niekomfortowo obsługując nieznany im sprzęt; u innych korzystanie ze wspólnych urządzeń generuje stres związany z kwestiami sanitarnymi.
  • Wiele małych i średnich firm korzysta z różnych platform wideokonferencyjnych, z których każdą obsługuje się nieco inaczej.
  • Istnieje ryzyko, że gospodarz spotkania nieumyślnie udostępni poufne dane z komputera osobistego podczas spotkania typu BYOM.
  • Przechowywanie danych z wykorzystaniem różnych usług w chmurze może utrudniać odnalezienie konkretnego pliku.

Synappx Collaboration Hub sprawia, że spotkania są efektywne i przyjemne, a sposób korzystania z technologii spójny niezależnie od wybranej usługi w chmurze. Aby dowiedzieć się więcej, pobierz nasz arkusz danych z poniższej sekcji.

*Na podstawie badania z 2017 r. przeprowadzonego przez Sharp i Spiceworks pośród organizacji średniej wielkości.

Colleagues discussing during small workgroup hybrid meeting

Zarządzaj efektywnie dowolną konfiguracją przestrzeni spotkań

Oto kilka standardowych konfiguracji spotkań zapewniających spójne i efektywne korzystanie z technologii:

  • Przestrzeń osobista: Synappx zainstalowany na komputerze osobistym użytkownika
  • Małe miejsce spotkań: Synappx zainstalowany na komputerze użytkownika i podłączony do wielkoformatowego ekran
  • Pokój konferencyjny: Synappx zainstalowany na komputerze użytkownika i podłączony do wielkoformatowego ekranu wraz z kamerą, systemem audio, mikrofonem i technologią przesyłania bezprzewodowego
  • Duża sala konferencyjna: Synappx zainstalowany na komputerze osobistym w sali i łatwe sterowanie wielkoformatowym ekranem za pomocą dowolnych urządzeń audiowizualnych klasy profesjonalnej
Home, online and boardroom meeting icons

Synappx™ Collaboration Hub

Inteligentniejsze spotkania i lepsza współpraca

meeting room infographic

Łatwe i płynne przejście z „osobistego” na „wspólny”

  • Taka sama obsługa, niezależnie od tego, czy korzystasz z komputera osobistego, skomplikowanej technologii na komputerze zainstalowanym w sali, czy z dowolnej, popularnej platformy do wideokonferencji w chmurze
  • Bezproblemowy dostęp do podłączonych kamer i innego sprzętu audiowizualnego podczas spotkań hybrydowych
  • Łatwy dostęp do dokumentów w chmurze i udostępnianie ich wszystkim uczestnikom spotkania
PC tower, virus, mobile, WiFi infographic

Mniejsze obawy, większa produktywność

  • Bez obaw i tremy związanej z korzystaniem z nieznanego sprzętu w sali konferencyjnej
  • Brak obaw o higienę w związku z użytkowaniem wspólnego sprzętu podczas korzystania z aplikacji Synappx Go na urządzeniu mobilnym
  • Pełna kontrola nad wszystkimi procesami i czynnościami, a przy tym łatwość i komfort korzystania z urządzenia mobilnego
  • Korzystanie z zainstalowanego w sali komputera eliminuje ryzyko nieumyślnego udostępnienia poufnych informacji przez BYOM
Display screen with cloud and connectivity icons

Zautomatyzowane i usprawnione działanie

  • Identyczne procesy i znane opcje menu podczas uzyskiwania dostępu do danych z wielu usług przechowywania w chmurze lub podczas korzystania z różnych platform do wideokonferencji w chmurze lub urządzeń AV różnych marek
  • Ujednolicone menu i proces konfiguracji na potrzeby organizowanych ad hoc lub zaplanowanych spotkań 

Scentralizowane zarządzanie

Portal administracyjny Synapp umożliwia śledzenie i zarządzanie aplikacjami Synappx z jednego miejsca. Za jego pośrednictwem administratorzy mogą sprawować kontrolę nad wszystkimi niezbędnymi komponentami aplikacji Synappx. Przedstawione w wizualnej formie dane dają administratorom wgląd w trendy organizacyjne.

Cartoon of a cloud

Bezpieczeństwo jest naszym najwyższym priorytetem

Kwestie bezpieczeństwa innowacyjnej technologii zawsze były dla firmy Sharp nadrzędne. Dzięki technologiom Microsoft® Azure, Microsoft® 365, Google Workspace™ i najlepszym praktykom firmy Sharp w zakresie bezpieczeństwa, aplikacje i usługi Synappx są chronione wieloma warstwami zabezpieczeń. Aby dowiedzieć się więcej o zabezpieczeniach Synappx, pobierz naszą oficjalną politykę bezpieczeństwa.

Cartoon of electronic devices linked to a cloud with a padlock
Pliki do pobrania

Karta danych Synappx™ Collaboration Hub

Wer. 1.0

Synappx™ Go Datasheet

v1.0

Karta danych Synappx™ Meeting

Wer. 1.0

Polityka bezpieczeństwa Synappx™

Wer. 1.0

Wsparcie Synappx™

Aby uzyskać pomoc i porady dotyczące dowolnego produktu Synappx, w tym dostęp do podręczników użytkownika i administratora, przewodników dotyczących wymagań systemowych i często zadawanych pytań, odwiedź nasz obszar wsparcia.

Man using a computer