Oprogramowanie do zarządzania odwiedzającymi
Chroń ważnych dla Twojej organizacji ludzi i miejsca dzięki inteligentnemu oprogramowaniu do zarządzania odwiedzającymi
Bezpieczeństwo odwiedzających i zgodność z przepisami w miejscu pracy są priorytetem dla wszystkich, chociaż może to być trudne zadanie.
System zarządzania odwiedzającymi to inteligentna, bezpieczna i łatwa w użyciu platforma do zarządzania logowaniem gości, rejestracją i bezpieczeństwem pracowników i wykonawców.
Jako część w pełni zintegrowanego pakietu oprogramowania do zarządzania odwiedzającymi, nasze rozwiązania dla miejsc pracy obejmują również mobilną aplikację do zarządzania — WoLMobile, zaprojektowaną, aby dbać o bezpieczeństwo Twojego zespołu, bez względu na to, gdzie znajdują się jego poszczególni członkowie. Dzięki WoLMobile personel recepcji ma więcej czasu, a środowisko pracy jest bezpieczniejsze, wydajniejsze i działa zgodnie z przepisami.
![](/sites/default/files/styles/328w/public/oembed_thumbnails/l0rljm0asezv2z5oazaokafu2a0a2gl9ieakhgxqiqo.jpg.webp?itok=q_LA26d9)
Szybkie logowanie
Intuicyjne oprogramowanie i technologia ekranu dotykowego umożliwiają odwiedzającym szybkie i łatwe logowanie się i wylogowanie z budynku lub jego określonych stref. Wystarczy dotknąć ekranu w wyznaczonym punkcie zarządzania odwiedzającymi, aby wprowadzić swoje dane.
Można pozyskać krytyczne informacje i niezbędne zgody na przetwarzanie danych oraz zakomunikować informacje o wymaganiach prawnych, aby stworzyć bezpieczne i zgodne z przepisami miejsce pracy dla wszystkich.
![finger-tapping-visitor-management sign-in screen](/sites/default/files/styles/328w/public/2021-08/visitor-management-sign-in-text-and-media.jpg.webp?itok=Gg4jimk1)
Drukowanie identyfikatorów i wstępna rejestracja przed wizytą.
Zautomatyzowany system zarządzania odwiedzającymi może po zakończeniu logowania wydrukować stosowny identyfikator dla odwiedzających. Skonfiguruj informacje na identyfikatorze tak, aby obejmowały nazwy użytkowników i gospodarzy, ustawienia Wi-Fi oraz instrukcje BHP. Umożliwi to wygenerowanie szczegółowych raportów i poprawi bezpieczeństwo odwiedzających, a także przełoży się korzystnie na ich ogólne wrażenia z wizyty.
Wcześniej rejestrujące się grupy uzyskają kod QR. Dodatkowo administratorzy mogą ustalać terminy dla stałych i powracających gości, a system zapamięta, kogo odwiedzili wcześniej.
![Woman-at-reception-registration-receiving badge](/sites/default/files/styles/328w/public/2021-08/visitor-management-badge-registration-text-and-media.jpg.webp?itok=SuuIQjUb)
Dokładne śledzenie ruchu i procedura sanitarna na czas pandemii.
W związku z pandemią COVID-19 ponosimy jeszcze większą zbiorową odpowiedzialność za ochronę pracowników.
Dzięki automatycznym powiadomieniom e-mail i sms personel recepcji nie musi kontaktować się z gospodarzem po przyjściu gościa. Dodatkowo kurierzy dostarczający paczki mogą skorzystać z dedykowanego przycisku dostawy, który powiadamia pracowników o ich przybyciu. Ta funkcja znacznie ogranicza kontakt twarzą w twarz i może odgrywać kluczową rolę w procedurach ochrony przed zakażeniami COVID-19.
Zaawansowane raportowanie umożliwia śledzenie przepływu osób wchodzących i wychodzących z budynku. W dowolnym momencie możesz wygenerować raport dotyczący sytuacji w czasie rzeczywistym, aby określić, kto znajduje się w budynku. To ważne ze względów bezpieczeństwa, zgodności z przepisami i BHP i kontroli osób przebywających w budynku. Możesz nawet szybko i łatwo skontaktować się ze wszystkimi, korzystając z instrukcji ewakuacji w nagłych wypadkach.
![Two-people-greeting-in-office-reception](/sites/default/files/styles/328w/public/2021-08/visitor-management-visitor-arrival-text-and-media.jpg.webp?itok=jNix2Egq)
Świadomość
Istnieje kilka funkcji, które możesz aktywować, aby odwiedzający byli świadomi obowiązujących w Twojej organizacji procesów związanych z ochroną zdrowia w okresie pandemii. Ci, którzy stanowią zagrożenie, nie będą mogli wejść.
- Zaawansowane powiadomienia - poinformuj wstępnie zarejestrowanych gości o obowiązujących zasadach, zanim pojawią się na miejscu
- Powitanie - użyj ekranu powitalnego, aby powiadomić wszystkich gości o obowiązujących zasadach sanitarnych
- Podziękowania - sprawdź, czy wszyscy na miejscu rozumieją i zgadzają się z obowiązującymi procesami
![Finger-tapping-sign-in-screen](/sites/default/files/styles/328w/public/2021-08/visitor-management-employee-sign-in-text-and-media.jpg.webp?itok=7bdygijL)
Identyfikacja
Użyj systemu zarządzania gośćmi, aby przeprowadzić kontrolę sanitarną i odmówić dostępu osobom, które nie spełniają wymagań.
- Kwestionariusze – zadawaj pytania podczas logowania, aby zidentyfikować osoby, które nie spełniają wymagań
- Alerty – otrzymuj alerty w razie logowania niezgodnego z obowiązującymi zasadami
- Raportowanie – Kontroluj wizyty zgodnie z wymogami i sprawdzaj, kto zaakceptował obowiązujące zasady
![Woman-with-facemask](/sites/default/files/styles/328w/public/2021-08/visitor-management-pandemic-image-1000x750px.jpg.webp?itok=xvlJMWi6)
Śledzenie kontaktów
Jeśli ktoś zachoruje, skorzystaj z funkcji raportowania, aby spojrzeć wstecz na ostatnie dni i określić:
- Kto był w budynku? Zobacz wszystkich obecnych w biurze w tym samym dniu, co dana osoba
- Gdzie byli goście? - W jakich strefach, w jakich działach, z kim mieli kontakt?
- Wszystkie odwiedzające - Tożsamość wszystkich odwiedzających gości
![Man using laptop and woman using tablet](/sites/default/files/styles/328w/public/2021-09/man-using-laptop-and-woman-using-tablet-document-workflow-lifestyle.jpg.webp?itok=4WHi6nY7)
Ograniczenie punktów kontaktu
Aby zredukować liczbę punktów kontaktu w recepcji i poczekalni, zalecamy bezdotykowe logowanie się za pośrednictwem:
- Aplikacji WoLMobile
- Wstępna rejestracja gości na potrzeby szybkiego logowania po przybyciu na miejsce
![Mobile-phone-WolMobile-sign-in screen](/sites/default/files/styles/328w/public/2021-08/visitor-management-app-sign-in-text-and-media.jpg.webp?itok=jfih_9hi)
Odkryj naszą ofertę
Wybierz spośród poniższych opcji