Oprogramowanie do zarządzania odwiedzającymi

Chroń ważnych dla Twojej organizacji ludzi i miejsca dzięki inteligentnemu oprogramowaniu do zarządzania odwiedzającymi

Bezpieczeństwo odwiedzających i zgodność z przepisami w miejscu pracy są priorytetem dla wszystkich, chociaż może to być trudne zadanie.

System zarządzania odwiedzającymi to inteligentna, bezpieczna i łatwa w użyciu platforma do zarządzania logowaniem gości, rejestracją i bezpieczeństwem pracowników i wykonawców. 

Jako część w pełni zintegrowanego pakietu oprogramowania do zarządzania odwiedzającymi, nasze rozwiązania dla miejsc pracy obejmują również mobilną aplikację do zarządzania — WoLMobile, zaprojektowaną, aby dbać o bezpieczeństwo Twojego zespołu, bez względu na to, gdzie znajdują się jego poszczególni członkowie. Dzięki WoLMobile personel recepcji ma więcej czasu, a środowisko pracy jest bezpieczniejsze, wydajniejsze i działa zgodnie z przepisami.

Szybkie logowanie

Intuicyjne oprogramowanie i technologia ekranu dotykowego umożliwiają odwiedzającym szybkie i łatwe logowanie się i wylogowanie z budynku lub jego określonych stref. Wystarczy dotknąć ekranu w wyznaczonym punkcie zarządzania odwiedzającymi, aby wprowadzić swoje dane.

Można pozyskać krytyczne informacje i niezbędne zgody na przetwarzanie danych oraz zakomunikować informacje o wymaganiach prawnych, aby stworzyć bezpieczne i zgodne z przepisami miejsce pracy dla wszystkich.    

finger-tapping-visitor-management sign-in screen

Drukowanie identyfikatorów i wstępna rejestracja przed wizytą.

Zautomatyzowany system zarządzania odwiedzającymi może po zakończeniu logowania wydrukować stosowny identyfikator dla odwiedzających. Skonfiguruj informacje na identyfikatorze tak, aby obejmowały nazwy użytkowników i gospodarzy, ustawienia Wi-Fi oraz instrukcje BHP. Umożliwi to wygenerowanie szczegółowych raportów i poprawi bezpieczeństwo odwiedzających, a także przełoży się korzystnie na ich ogólne wrażenia z wizyty.

Wcześniej rejestrujące się grupy uzyskają kod QR. Dodatkowo administratorzy mogą ustalać terminy dla stałych i powracających gości, a system zapamięta, kogo odwiedzili wcześniej.

Woman-at-reception-registration-receiving badge

Dokładne śledzenie ruchu i procedura sanitarna na czas pandemii.

W związku z pandemią COVID-19 ponosimy jeszcze większą zbiorową odpowiedzialność za ochronę pracowników.

Dzięki automatycznym powiadomieniom e-mail i sms personel recepcji nie musi kontaktować się z gospodarzem po przyjściu gościa. Dodatkowo kurierzy dostarczający paczki mogą skorzystać z dedykowanego przycisku dostawy, który powiadamia pracowników o ich przybyciu. Ta funkcja znacznie ogranicza kontakt twarzą w twarz i może odgrywać kluczową rolę w procedurach ochrony przed zakażeniami COVID-19.

Zaawansowane raportowanie umożliwia śledzenie przepływu osób wchodzących i wychodzących z budynku. W dowolnym momencie możesz wygenerować raport dotyczący sytuacji w czasie rzeczywistym, aby określić, kto znajduje się w budynku. To ważne ze względów bezpieczeństwa, zgodności z przepisami i BHP i kontroli osób przebywających w budynku. Możesz nawet szybko i łatwo skontaktować się ze wszystkimi, korzystając z instrukcji ewakuacji w nagłych wypadkach.

Two-people-greeting-in-office-reception

Uświadomienie wszystkim przebywającym na miejscu zasad i procedur obwiązujących w organizacji

Świadomość

Istnieje kilka funkcji, które możesz aktywować, aby odwiedzający byli świadomi obowiązujących w Twojej organizacji procesów związanych z ochroną zdrowia w okresie pandemii. Ci, którzy stanowią zagrożenie, nie będą mogli wejść.

  • Zaawansowane powiadomienia - poinformuj wstępnie zarejestrowanych gości o obowiązujących zasadach, zanim pojawią się na miejscu
  • Powitanie - użyj ekranu powitalnego, aby powiadomić wszystkich gości o obowiązujących zasadach sanitarnych
  • Podziękowania - sprawdź, czy wszyscy na miejscu rozumieją i zgadzają się z obowiązującymi procesami
Finger-tapping-sign-in-screen

Identyfikuj zagrożone osoby

Identyfikacja

Użyj systemu zarządzania gośćmi, aby przeprowadzić kontrolę sanitarną i odmówić dostępu osobom, które nie spełniają wymagań.

  • Kwestionariusze – zadawaj pytania podczas logowania, aby zidentyfikować osoby, które nie spełniają wymagań
  • Alerty – otrzymuj alerty w razie logowania niezgodnego z obowiązującymi zasadami
  • Raportowanie – Kontroluj wizyty zgodnie z wymogami i sprawdzaj, kto zaakceptował obowiązujące zasady
Woman-with-facemask

Funkcje raportowania

Śledzenie kontaktów

Jeśli ktoś zachoruje, skorzystaj z funkcji raportowania, aby spojrzeć wstecz na ostatnie dni i określić:

  • Kto był w budynku? Zobacz wszystkich obecnych w biurze w tym samym dniu, co dana osoba
  • Gdzie byli goście? - W jakich strefach, w jakich działach, z kim mieli kontakt?
  • Wszystkie odwiedzające - Tożsamość wszystkich odwiedzających gości 
Man using laptop and woman using tablet

Bezdotykowe logowanie

Ograniczenie punktów kontaktu

Aby zredukować liczbę punktów kontaktu w recepcji i poczekalni, zalecamy bezdotykowe logowanie się za pośrednictwem:

  • Aplikacji WoLMobile 
  • Wstępna rejestracja gości na potrzeby szybkiego logowania po przybyciu na miejsce
Mobile-phone-WolMobile-sign-in screen