Powiadomienia email o stanie i usterkach

Ta użyteczna funkcja skraca wszelkie przestoje, pozwalając drukarkom i kopiarkom firmy Sharp na zgłaszanie wszelkich problemów poprzez wysyłanie emaili do odpowiedniego użytkownika do działu firmy. Może to dotyczyć wszelkiego rodzaju sytuacji takich jak, na przykład, brak papieru lub toneru, a także zacięcia papieru.
Dzięki temu wszelkie działania są podejmowane na czas, co pozwala uniknąć poważniejszych problemów, które mogłyby mieć negatywny wpływ na wydajność firmy.

Kluczowe funkcje

  • Powiadomienia email pozwalają uzyskać na czas informacje o potencjalnych problemach
  • Pełne dane diagnostyczne udostępniane poprzez email zapewniają sprawne i szybkie serwisowanie
  • Przesyłanie stanów liczników umożliwia precyzyjne rozliczanie kosztów
  • Regularne wysyłanie raportów email umożliwia ustalenie harmonogramu przeglądów serwisowych